01 Aralık, 2005

Gönlübir Oda Takımı

Gönlübir demek istedim bu modele. Gönülden gönüle uzanan bir tel gibi gelir birleşim noktaları. Bugün çok yorgun ve uykusuzum, arkadaşlar. Bir kere hala Ramazan Ayı'ndan beri hergün sahur saatinde uyanıyorum. Saat 04. suları ben ayakta. Yorgunluk, uykusuzluk, geç yatmak hiiç etkilemiyor. Sanki beynimde bir çalar saat var beni aynı saatta uyandıran. Hayatım boyunca böyle bu iş. Bazı zamanlarda da birgün bir vesileyle uyuduktan faraza üç saat sonra uyandıysam, ertesi gün üç saat geç yatsam, yine üç saat uyuyup- uyanıyorum. Eh uyanınca da hemen uyuyamam. Çoğu kez uyumak istemem ya da. Aaa madem uyandım gündüz bakamadığım falan dergiyle gazeteye göz atayım. Bu akşam haberleri dinleyemedim haber kanallarına bakayım- Annemin tabiri ile sanki Türkiye'yi ben idare ediyorum kaçırdığım bir nokta kalmasın.- Yeni aldığım kitabı okuyayım. Dua edeyim bu saatte iyi olur. Geçmişlere, Anneme, Ali'ye, F.Ablanın oğluna v.s v.s. Aaaa iş vakti geliyor. Ne çabuk geçmiş zaman, akşamda zaten Ali'yle Kadıköy'den 21'i geçiyordu döndüğümüzde ve geç uyuduk. Bugün de Kızımı etütten alacağım aynı saatlerde. Ama ben çok yorgun ve uykusuzum. Hergün hergün de aynısı olunca.Sızlanıp da beni kızdırma diyorum, başına silah mı dayıyorlar madem öyle kalkma! Bugün kendimle kavga ediyorum sanki. İnsanın kendine ettiği iyilik veya kötülüğü kimse edemiyor gerçekten. Neyse dostlarım dantele gelecek olursam, bu benim çeyizimden ama yeni kullanmaya başladım. Haticeciğim msn adresi alayım da artık hem Seninle, hem de netten arzu eden can dostlarımla görüşürüz inşallah. Sevgilerim hepinize, kendim hariç, bugün ona kızgınım zor bakıyorum dosyalara!...

7 yorum:

sennur dedi ki...

Sevgili Semanur,
Uykusuzluk, çok beter, insanın sinir sistemini perişan eden bir durum. Be de bir iki yıldır çekiyorum, benimki kronikleşti, neyse ki sabah çok erken kalkma mecburiyetim yok. Senin işin zor, onun için kronikleşmesine izin verme. Bitkisel şuruplar var, mutlaka al kullan, yatmadan sür iç.
Örtün de çok güzel, ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

sevgili semanur sonra seninle uzun uzun konuşacağımız konulardan yıllarca bende uykusuzluk sıkıntısı çektim ve bilirim çok zordur.Hele ertesi gün seni bekleyen ve hata kabul etmeyen işler olunca .Ama inan bana bazı şeyleri çok takmamak birinci cözüm.Bunu başarırsan yorgunluk ve uykusuzluğu aşarsın inşalllah.Msn adresim mail adresimle aynı.Sen sayfana beni ekle görüşelim.Yalnız dediğim gibi sadece gündüzleri.Her şey gönlünce olsun. hatice

Filiz dedi ki...

Ablacım oldum olası gece kuşusun ama biraz dikkat etsen iyi olur diyorum.Sevgilerimle.

Serra dedi ki...

Semanur, emailini aldim, haftasonu uzun anlatirim. Simdilik sunu soyleyeyim, eger kullandigin gorunumu ayni tutup sadece renk degistireceksen, o zaman html kodunda nereleri degistirmen lazim soylemem gerek. Yok sadece template'i farkli bir sey istiyorsan, o zaman blogger'a girdikten sonra ust sirada template'i secince, yeni bir template secebiliyorsun ama bu sefer de yan sag kolondaki senin yazdigin elisi siteleri gibi seyleri tekrar yazman gerekiyor. Ne yapmak istedigine gore cevap yazayim sana olur mu?

selda dedi ki...

Semanur ne güzel bir isim bulmuşsun bu modele "gönlü bir" insanan içini ısıtıyor :) Güzel bir model , sağol paylaştığın için.

Adsız dedi ki...

Excellent, love it! »

Adsız dedi ki...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » »