02 Ocak, 2006

Bu manzaralar Abant'tan.Geçtiğimiz hafta sonu görev yaptığım yerin yöneticilere yönelik bir iş toplantısı gerçekleşti Abant'ta. Ozellikle de oğluşumun iştahsızlığı sebebiyle katılmak istemedim. Müdür arkadaşlarımızdan Süleyman Bey görüntülemiş.Ben de bazı kareleri sizlerle paylaşmak istedim.Altta karlı Abant yollarından bir köpekcik var ama tam açılmadı bir türlü.Aslında aktarmak istediğim birkaç güzel manzara daha var ama bugün yüklemek biraz sıkıntılı nedense.Önümüzdeki cuma gününden itibaren Bursa'dan başlayıp, en son Maraş ve Sivas'ta neticelemeyi planladığımız bir bayram tatiline çıkıyoruz.İnşallah yarın-birgün gelmesini beklediğim yeni makinam ile sizlerle güzellikleri paylaşmak kısmet olur.Hepinize sevgilerimle, hoşçakalın arkadaşlar!



3 yorum:

ev perisi;) dedi ki...

SÜLEYMAN BEYİN OBJEKTİFİNE SAĞLIK DEMEK İSTEMİŞTİM AMA?

akçahan dedi ki...

ANLAMIŞTIM ŞÜKRAN, SÜLEYMAN BEY BU KONUDA İYİDİR..

kalimeero dedi ki...

Bayildim kar manzaralarina. Kisin goruntusu yaza nazaran ne kadar daha buyuleyici degil mi?