29 Mayıs, 2007

Balkonda Akşam...



Lalelerin mevsimi geçince geçen yıl çok memnun kaldığım petunyalarla doldurup saksıları hem rengarek görüntüsü hem de özellikle geceleri hissedilen kokusu ile mest oluyorum. Menekşeler daha önceden açmıştı. Baba yadigarı, emektar zakkumumda tomurcuğa durdu. Diğer bir baba yadigarı telgraf çiçeğimde ilk kez bu yaz minik beyaz çiçekler açtı. Yaşlama belirtisi mi, iyi bir olay mı çözemedim. Benim mevsimlik çiçeklerimin de mimarı olan peyzaj mimarı arkadaşımız Sibel'e bir hatırlayıp da sormalı artık. Kapalı balkonda ikamet eden menekşe ve begonyalar pek köpürdüler semizlikten ama çiçek açma belirtisi hiç yok kendilerinde bu yıl nedense.
Pazı sarma ve tepsidekiler balkona taşınan akşam yemeğinden. Benim favarim pazı olsa da salata yazın baştacı. Taze patatesten kabukları soymadan yapılan kızartma da her yerde olduğu gibi çocukların tabii. Pazı sarmasını yarın yazayım inşallah, şimdilik iyi geceler efendim.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Kapalı balkonlarda açan çicekler ve bırakmış oldukları o mis kokular birbirine karışınca hem bir rahatlık hemde görüntüleri ile mutluluk yaşatıyor insanlara..
Güzel yemeklerle birlikte harika bir akşamınız olmuş belliki canım..
Allah ağız tadınızı bozmasın.

Sevgiyle kalın.

nagice dedi ki...

yemekler süper.tam benim favorilerim...
ellerine sağlık..

Serra dedi ki...

Agiz tadiniz bozulmasin hic insallah. SImdi nereye gitmekte karar kildiniz? :)

Adsız dedi ki...

Semanur hanım zaman zaman nefis yemeklerinin tadına baktığım için ne kadar lezzetli olduğunu biliyorum. Sarmalar da çok güzel görünüyor. İnsanın iştahını kabartıyor. Biliyorsun bende çok iştahsızım ya! Sakın gülme.Yemeklerinde kendin kadar güzel ellerine sağlık canım. Ayfer

akçahan dedi ki...

Yol güzergahını belirlemeye çalıştık Serracım, lakin ikinci bir oturuma daha ihtiyacımız var. Her ne kadar küçükhanım demokrasi seviyesini yeterli bulmasa da, çoğunluğun kararına saygı duyacağız, demokrasi işleyecek, başvurulacak başka bir makam yok.

Gül çok teşekkür ederim tatlım.

Nagihan teşekkürler.

Ayfer sana da yaparız canım ya, nasılsa toplanacağız bu aralar.