30 Aralık, 2007

Bayramdan bu yana...

Kendisinin evveliyata uzanan tabirleri ile başkaban, komiser memoli ve de daha ziyade teröristlerin korkulu rüyası olacak komutan adayımız bayram arefesini doktorda geçirmesine rağmen kurban seyrinden kendini alamayarak, bayram günü ikindiden itibaren yanakları al al olup, sırtı yataktan kalkamadı. Annesi kah onun ateşi ile kah bayram ziyaretine gelen dost ve akraba ile meşgul oldu. Bu yıl el açması olan baklavadan, zeytinyağlı ve kuru dolma ve sivas usulü etli ekmek gibi birçok tarifi görüntüleyip, paylaşmayı düşündüm ama, ev ve hastane arasında mekik dokumaktan fırsat bulamadı.
Kendileri gözünü açabildiği günlerde başta kendi ayakları olmak üzere çok eşşiz(!) manzalar görüntüledi.
En üsteki çalıkuşu ve bu alt resim daha iyi günlerinden. Şimdi daha incelmiş ve de nazlanmış olarak annesini yormaya devam ederken hepinize sağlıklı güzel günler diliyoruz.

13 yorum:

one ben bir sey dedi ki...

SEVGİLİ SEMANUR,
SİZİN VE TÜM AİLENİZİN YENİ YILINI KUTLUYORUM,SAĞLIKLI HUZURLU BİR YIL OLSUN.
ALİŞ ÇOK GÜZEL YAKIN PLANLAR YAKALAMIŞ ACABA FOTO ÇEKMEYE BİR MERAK MI BAŞLADI ?? :)))
PAPUA YENİ GİNE DEN SEVGİLER
NOT :YENİ YILA EN ERKEN GİREN YERLERDEN AKLIMI SEVEYİM NEREYE GİTMİŞİM GÜNDÜZ KUTLAYACAĞIM YENİ YILI :))))

Baharcicegi dedi ki...

Sevgili Semanur,
Senin ve ailenin yeni yilini kutlar saglik huzur mutluluklar getirmesini dilerim.

NuR dedi ki...

Ali harika, Sana ve ailene sağlık, huzur dolu nice yıllar dilerim canım

Admin dedi ki...

Sevgili Semanurcum,
Sevgili oglusuna gecmis olsun canim.
Sana ve tum sevdiklerine saglik, huzur ve mutluluk dolu bir yeni yil dilerim, sevgilerimle...

sofi dedi ki...

Sevgili Semanur, sana, ailene mutlu, sağlıklı, huzur ve bereket dolu bir yıl diliyorum.Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Semanur'cuğum,
Sana,aiene ve tüm sevdiklerine mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum..

Sevgilerle..

NAZLICA dedi ki...

Sevgili Semanur, tüm ailenle birlikte mutlu, sağlıklı bir yıl olsun dilerim. Öpüyorum canım

Beyhan dedi ki...

Sevgili Semanur;
2008’in sana ve ailene sağlık,mutluluk ve huzur getirmesi dileğiyle.
Mutlu yıllar...

Hesna dedi ki...

Semanur çok geçmiş olsun, umarım daha iyidir oğlun.
Yeni yılda hepinize sağlıklı ve güzel günler diliyorum.
Sevgiler

Bocuruk dedi ki...

Mutlu, huzurlu, sağlıklı ve başarılı bir yıl diliyorum.
Sevgilerimle...

ev perisi;) dedi ki...

Birlikte huzur iklimlerine kanat çıpmak dileğiyle...
Muhabbetli yıllar;)

Adsız dedi ki...

sevgili kardeşim Yeni yılda ailece herşey gönlünüzce olsun...sevgiler

Adsız dedi ki...

Sevgili Semanur tabiki alabilirsin memnun olurum gayemiz paylaşmak değilmi.gönül dolusu sevgiler başkabanımı ve kızımı öptüm.