01 Mart, 2008

Bir Açıklama..

Oğlumun rahatsızlığı dolayısı ile uzunca bir süre sayfamı güncelleyemedim. Ziyaretçilerime ve yorum yazan dostlarıma teşekkür ediyor tüm şehitlerimize Rabbimden rahmet diliyorum. Şehit ailelerimize, özellikle annelerine engin sabır diliyorum. Bir anne için en zor şey evlat acısı. Devlet ve millet olarak her zaman yanlarında olmamız dileği ile...

Ayrıca iyileşme sürecinde dualarıyla destek olan başta Feride ve Nisa olmak üzere tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyor, tüm hastalarla birlikte tamamen sağlığına kavuşmasını diliyorum.

25 yorum:

Serra dedi ki...

Ali'nin daha iyice olmasina sevindim, hepten duzelir tez vakitte insallah.

yıldız dedi ki...

Çok geçmiş olsun,inşallah oğlunuz eski sağlığına en kısa zamanda kavuşur.

NuR dedi ki...

Canım, geçmiş olsun, zayıfladığından bahsettiğinde, merak etmiş sormuştum, dilerim mühim bir şey değildir. Tüm temennilerine canı gönülden katılıyorum. Ali başkabanıma da acil şifa diliyorum

ev perisi;) dedi ki...

Acil şifalar olsun inşallah...
Dualarımız sizinle...

Baharcicegi dedi ki...

Ogluna gecmis olsun,sifalar dilerim.
Sehitlerimize allahtan rahmet yakinlarina sabirlar dilerim

Admin dedi ki...

SEVGILI SEMANURCUM,
COK GECMIS OLSUN SEVGILI BASKABANIMIZA, INSALLAH TAMAMEN ATLATMISTIR, DIGER TUM TEMENNILERINE CANI GONULDEN KATILIYORUM, TUM SEHITLRIMIZE ALLAH RAHMET EYLESIN, ALLAH AILELERINE SABIR VERSIN.
SEVGILER...
HATICE

Adsız dedi ki...

Sevgili Semanur geçmiş olsun inşaallah daha iyidir başkabanımız .dualarımız ve kalbimizle yanındayız.Allahım acil şifasını versin. Evet şehitlerimizin ailelerinede tükenmez sabır versin.Onların acısını kalbimizde duyduk hep.sevgiler selamlar...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Çok çok geçmişler olsun tekrar. Allah acil şifalar versin ve yavrucuğun en kısa sürede eski sağlığına ve de tombikliğine kavuşsun inşallah.. amin.

Şehitlerimize rahmet, ailelerine sabır versin Rabbim. Kimseleri evlat acısıyla imtihan etmesin.. amin.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Oğluna Allahtan şifalar diliyorum. Canım çok geçmiş olsun.

NAZLICA dedi ki...

Canım hiç haberim olmadı, sen sayfanı güncelleyemeyince işlerden diye düşünmüştüm. Çok geçmiş olsun, Aliciğe nazarmı değdi. Aman aman tez zamanda eskisi gibi fıkra tadında söylevlerini bekliyorum. Tüm ailene sağlıklı güzel günler diliyorum canım.

Damak Tadı dedi ki...

Çok çok geçmişler olsun canım..Oğluna acil şifalar diliyorum..Umarım kısa bir sürede eski sağlığına kavuşmuş olur..Ayrıca tüm temennilerinede gönülden katılıyorum..Allah kimseti korkutmasın..


Sevgilerle

one ben bir sey dedi ki...

ALİŞİN İYİ OLMASINA SEVİNDİM TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİMLE
SEVGİLER

Hülya YILMAZ dedi ki...

Acil şifalar diliyorum. Geçmişler olsun.

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Canim gecmisler olsun acil sifalar diliyorum.
Selam ve sevgilerimle...

Serra dedi ki...

Semanur abla, gelmisken bir hal hatir sorayim istedim. Insallah hepiniz daha iyicesinizdir. Sen de kendini arada cok yorma; evde annenin herkesten daha ayakta olmasi lazim.

NuR dedi ki...

Canım, çok merak ettim, her şey yolundadır umarım. Bir haber alsam...Allah iyilikler nasibetsin canım

Tuhfe dedi ki...

Gecmis olsun Semanur`cugum. Biraz gec farkettim kusura bakma. Ali Pasa`miz mutlaka daha iyidir simdi degil mi?

Hepinize selamlar.

ev perisi;) dedi ki...

Oğluş nasıl oldu annesi?
Çok öpüyorum sizi...

NAZLICA dedi ki...

Semanur Ali nasıl oldu merak ediyorum. Bir de işin gücün yokmuş gibi seni sobeledim ben:( Bize haber verme fırsatın olursa yazarmısın canım.Sağlıklar diliyorum

NuR dedi ki...

Canım ben çok merak ediyorum. Umarım her şey yolundadır.

Beyhan dedi ki...

Semanur'cuğum Ali'nin hastalığını şimdi duydum,çok üzüldüm.İnşallah daha iyidir şimdi.İyi haberlerinizi bekliyoruz canım.Geçmiş olsun.

serinmavi dedi ki...

Hayırlı kandiller canım....

Damak Tadı dedi ki...

Mübarek Mevlid kandilini kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim.


Canım nasılsınız?Umarım her şey yolundadır..

Sevgilerle..

Bocuruk dedi ki...

Çok geçmiş olsun Semanur. Çok üzüldüm, umarım şimdi daha iyidir. Allah acil şifalar versin.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Semanur çok üzüldüm. Hastalığı nedir bilemiyorum ama umarım Ali miz artık sağlığına kavuşmuştur.

www.berrince.com