21 Ekim, 2005

Peynirli-Cevizli Mayalı Çörek

Yemekleri ancak akşam görüntüleyebiliyorum.Lakin gün ışığı olmadan çektiklerim pek iyi sonuç vermediği için sayfama eklemiyorum.Bu da onlardan biri iken, tadının güzelliği ve pratikliği sebebiyle eklemek istedim.

Malzemeler:
2 bardak süt
1 bardak sıvı yağ
1/2 bardak eritilmiş tereyağı
1 paket(42 gr.) yaş maya
1 tatlı kaşığı şeker
peynir,ceviz, aldığı kadar un
üzeri için yumurta ve bol susam.

Ilık süt içinde maya eritilir. Tuz ve şeker ilave edilir.1 bardak yağ,peynir (150 gr.) ve irice dövülmüş bir bardak ceviz ilave edilerek oldukça yumuşak bir hamur yoğrulur.1o dakika üzeri örtülü bekletilir.Tereyağı hamura eklenip, üzerine az miktar un serpilerek hamura yedirilir.
Yağlanmış tepsiye yerleştirilir.Önceden ısıtılıp kapatılmış fırında 25 dakika mayalandırılır.Üzerine yumurta sarısı ve bol susam serpilip 175 derece fırında pişirilir.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

himmm...çok leziz çok güzel oluyor bunlar ben de yapıyorum çünkü ..benim gibi aynı şeyi sevdiğin için çok mutlu oldum..

Tuhfe dedi ki...

Çok leziz tarife benziyor. Fotoğraflar konusunda hem fikirim. Ben de akşam çekmeyi hiç istemiyorum güzel çıkmıyorlar çünkü.
Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Very nice site! http://www.cosmetic-tubes.info/Venlafaxine-2bhcl.html Office chair castors adolph hitler pocket watch 7510 blackberry nextel who made kenmore dishwashers Forex alpari venlafaxine and pregnancy venlafaxine hcl cr 75 mg venlafaxine prostate Playing+roulette+quote Free gay bears movies http://www.venlafaxine-xr.info/venlafaxine-sale-online.html