11 Kasım, 2005

Zerafet Şapka

Bu da Filiz'in çeyizine Fatma tarafından yapılmıştı. 4-5 yıl önce bu tür süs amaçlı dantel şapkalar, vazolar, şekerlikler ağırlıklı olarak yapılıyordu. Filiz bunu giriş kapısının arkasına takıyor. Bende de makromeden vardı, verdim bir arkadaşa. Sizde de olur mu bilmiyorum ama ben belli bir süre sonra sıkılıyorum evdeki, vazo v.s. takımları görmekten.
Bugün haftanın son iş günü.Bayramın yol yorgunluğunu atamadan işe başladım ve özellikle bu gün iş oldukça yoğundu. Kendimi 'yorgun bir savaşçı' gibi hissediyorum. Tabii bu arada yaşlanıyorum galiba dostlar. Ben yine kendimi hiç yaşlı hissetmemiştim ama, geçtiğimiz aylarda bizim Sevgili Serra'nın bir takıya yorum yazarken 'kendimi genç hissettirdi' nevinden yorumu iyice sorguya götürdü beni. Eee yani haksızmıyım bizim 1979 doğumlu benden 12 yaş küçük kardeşimiz (Bana göre ufaklığımız (!)) yaşlılıktan bahsedince biz piri fani olmazmıyız?! Neyse efendim umarım Sevgili Serra'yı kızdırmamışımdır ama ne yapayım Kız Meslek Lisesi orta bölümünde zıbınlarını dikip, antika yapıp işlediğim sonradan olma kardeşimle aşağı yukarı aynı yaşta.
Eh artık cümlelerimi tamamlayalım. Bu hafta gibi hafta sonu da yoğun. Bu aylar bizim doğum günü ve özel gün aylarımız. 16 Eylül Kızımın doğum bizim nişan günümüz. 29 Ekim benim malumunuz. 10 Kasım Eşimin,lakin işlerinin yoğunluğu sebebiyle hafta sonuna kaydırdık. Bu gün 11 Kasım kızkardeşimin ve akşam O'na bir program hazırlıyorum. Yarın Ali'nin okulunda toplantı, pazar günü arkadaşlarla taziye ziyareti. Yine yarın Ali'nin gezi işlerinden sorumlu bakanlık vazifem var. 22 Kasım bizim evlilik, Ali'nin de doğum günü. Hepinize sevgilerimle.

12 yorum:

NuR dedi ki...

Sevgili Semanur,
İş güç, telaş ve yorgunluk zaman zaman öyle hissetmemize neden oluyor. Hafta sonunda yaşayacağın kutlamalardan sonra, bomba gibi hissedersin kendini.Kızına ve eşine sağlıklı uzun ömürler.
Sevgiyle kal.

Serra dedi ki...

Sevgili Semanur, herkesin dogum gunu kutlu olsun tek te. Allah saglikli omurler versin, gersi muhim degil ha genc olmusuz ha yasli. Sunu da belirtmeden edemeyecegim, benimle ozellikle bir isgununde karsilassan, gercek yasimi tahmin edemeyebilirsin. Ben yas olarak kendimi yasli hissettigimden degil, ruhen oyle hissettigimden yazmisimdir kesin. :)) Sen de cok gencsin, hatirlatmak isterim, hani unuttuysan. Kizmak ne demek, ufaklik demissin, memnun bile oldum.

Adsız dedi ki...

Beu spkadan bende yapmistim.Blogumda yayinladim.Gercekten bazi seyler bir ara moda oluyor ve herkes yapiyor.Insan nüfus kagidindaki yasa degilde hissettigi yasi önemsemeli..

ev perisi;) dedi ki...

BENİMDE BU ŞAPKANIN YAVRUAĞZI VERSİYONUNDAN VARDI, NE YALAN SÖYLİYEYİM, BENDE KALDIRDIM! BENDEDE AYNI ŞEY MEVCUT SEVGİLİ SEMANUR; BELLİ BİR SÜRE SONRA SIKILIYOR VEDE KALDIRIYORUM! YANİ YALNIZ DEĞİLSİN! HATTA EŞİM LATİFE YAPARAK; SEN YAKINDA BENDENDE SIKILIRSIN DİYOR!
YAŞLANMA KONUSUNA GELİNCE; BEN BU YAŞLANMAK KELİMESİNİ KABUL ETMİYORUM! ŞUNA YAŞ ALMAK DESEK! DAHA İYİ OLMAZ MI?EŞİNİZE VE KIZINIZA MUTLU YILLAR...

Adsız dedi ki...

Sevgili Semanur, ne kadar yoğun bir aymış gerçekten. Ben de Serra gibi herkesin doğum gününü kutluyorum. Allah sağlıklı, sıhhatli, hayırlı, uğurlu uzun bir ömür nasip etsin herkese.

Bu şapkadan hatta vazosundan bende de var. Ben de evdeki aksesuarlardan hatta mobilyalardan bile zamanla sıkılıyorum. Değişiklik güzel şey..

Yaş konusuna gelince; insan hissettiği yaştadır. Hem senin yaşında ne varmış. Daha gençsin GENÇ

Sevgiler,

Adsız dedi ki...

sevgili semanur bende dogum günlerini toptan kutlayim nice güzel yillara ersinler insaallah.sevgiyle kal..

akçahan dedi ki...

Sennur,Serra,Rahime, Ev Perisi,Berrin ve Münevver Abla hepinize çok çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

sevgili semanur geçmişten gelen bir dost merhabasına ne dersin bilmem ama ben zaman zaman okuduğım bloğun sana ait olduğunu farkettiğimde seninle görüşmüş kadar sevindim. Görüşmeyeli uzun yıllar oldu ama ben seni hala en iyi arkadaşlarımdan biri olarak yüreğimde saklarım.Güzel şeyler yaptığını düşünüyordum bloğun yanılmadığımı gösterdi her şey gönlünce olsun .Görüşmek dileğiyle. HATİCE (acaba hangisi demezsin umarım )

Adsız dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerinize sağlık

akçahan dedi ki...

Hatice çook heyecanlandım. Sen benim adresine bir türlü ulaşamadığım üniversiteden arkadaşım Hatice misin. Yoksa Sivas'tan arkadaşım avukat hatice mi. Lütfen yaz........

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! »

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read how to break into kia optima Anti cellulite pants fashion clothes Asthma children nursing journals Furnishings rug area charles keath Positioning of my web site on search engine