02 Mart, 2006

AYŞE'YE PASTA, ABLASINDAN VE ALİ'DEN İŞLER


Ayşe "iyi ki doğdun" pastası istiyordu epeyden. Tabii iyi ki doğdun gününe daha aylar var. Kakaolu-çikolatalı dondurma, çilek sosu kullanarak yaptık. En son beyaz çikolatayı eritip, bir miktar süt ilave ederek iyice karıştırıp etrafına döktüm. Yerken parça çikolata tadı hissedilsin diye, eridikten sonra, bir kısım çikolatayı parçalayıp, karışıma ilave ettik.
Ablamız 12 yaşında ve 7.sınıfta. İngilizce ödevinde, yemek yapmayı ve anlatımı, sunumu almış. Aşağıda görüntülediği omletleri.






Ali son günlerde derslerinden ve resim yapmaktan sıkıldığında kağıt gemiler,şapkalar ve askerler yapmaya yoğunlaştı.Gemileri kuşe kağıttan yapıp, pazar sabahları sahilden denize indiriyoruz merasimle. Bu asker, Ali Bey oluyor. Kendi ellerini çizip keserek yerleştirdi. Omuzuna bir de asker çantası takmıştı ama, fotoğrafta belli olmuyor. Askerin cepli, omuzları pilili, bir de kabanı vardı, son anda giydirmekten vazgeçtiği...Hepinize güzel bir akşam dileği ile hoşçakalın.

12 yorum:

Hülya YILMAZ dedi ki...

pastadan bize de kaldı mı Semanur...
sevgiler

Serra dedi ki...

Allah nazardan saklasin, ben senin cocuklarinin ikisini de seviyorum Semanur. Kim bilir bir de gorsem ne olucak?
Ayse ister, can bu . Pasta da ister , dondurma da. Iyi gene illa mum diye tutturmamis ,bizi mevdeki her pasta yendiginde dogum gunu saniyordu, illa mum ufleyecek diye ortalik karisiyordu sayesinde.

Adsız dedi ki...

Vallahi Alişe bravo harika yapmış,resmide güzeldir herhalde ,bu teyzeside kağıt kessin yapıştırsın bayılır :)))pasta ve omlet sunumlarıda harika afiyet olsun :)))sevgilerimle:)))

NAZLICA dedi ki...

Canım Ayşe şimdiden annesinin yolunda gidiyor ne güzel, becerikli ve akıllı. Ali desen bir alem, sürprizlerle dolu, şirinmi şirin bir çocuk.Gelecekte ne önemli işler başaracak kimbilir. Tanrı korusun ve gözetsin kötü gözlerden. Mutluluğunuz daim olsun canım.Sevgiler

Adsız dedi ki...

Pasta harika gözüküyor. Afiyet olsun. Bu defa mum yok galiba :)

Ali, harika bir asker bu. Çok yeteneklisin çook. MAAŞALLAH.

Sevgiler,

akçahan dedi ki...

Arkadaşlar teşekkür ederiz hepinize. Ayşe, cicilerini eklediğim yeğenim. 2.5 yaşında bir tatlıcadı. Banu'cum teşekkürler. Hülya, ben size her zaman yaprım pasta. Serra Ablaları, tabi Ali Abisinin sakladığı pasta mumlarından iki tane alıp, koyduk. Abimiz, biraz kıskanç olduğu için, kendisine koskocaman bir pembe mum kondu. Onlar da seni çok seviyorlar Serra. Aliciğim sarı gelin adayı Candan'ı da sorar. O'da kalkmış kendisinden teyzesi olarak bahsediyor. Aşkolsun yani. Nazlıcım, Ayşe yeğenim.Berrinciğim çok teşekkürler.

ev perisi;) dedi ki...

mmmmmmmmm pasta enfes gözüküyor bir dilim de ben rica etsem...
Hele o askere bayıldım canım benim...
Kızımızıda unutmadım tabiki de kendisine sunumunda başarılar diliyorum...
sevgiler...

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Merhaba Semanur,
Pasta cok güzel ellerinize saglik. Ben yorumumu farkli yapmak istiyorum.
Bütün yorumlari okudum arkadaslarin ve senin. Öyle bir aile icinde oldugum icin kendimi cok sansli sayiyorum. Iyi ki varsiniz diyorum. Iyi ki tanidim sizleri. Sevgiler Sonia...

NuR dedi ki...

Ayşeciğin pastası harika görünüyor, ellerinize sağlık, omlette öyle...Hiperim şekerim ne de marifetli, maaşallah ona. Askere bayıldım, detayları atlamamış, süper:)))
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Sevgili Semanur iyi bir hafta diliyorum.

NAZLICA dedi ki...

Semanurcuğum; Çok iyi bir hafta dilemek için bloğuna geldim canım. Öptüm

Adsız dedi ki...

best regards, nice info http://www.bulk-email-marketing-service.info Carilla woven area rug http://www.patent-9.info