28 Şubat, 2006

DANTEL SECCADE VE DÖRT MİM

Dantel seccadeyi Elişicibaşı Kız Kardeşim, Filiz'in çeyizine yapmıştı. Tamamı görüntülendiğinde model tam belli olmadığı için, bu şekilde görüntüledim.( Kardeşim birkaç yıl evvel kızartma yağı şiddetli bir şekilde patlayıp, gözün iç kısmında da yanma olduğu için, dıştan farkedilmiyor ama ince işler yapamıyor fazla. Kızlarının çeyizi bize ait artık)

Sevgili Pınar tarafından "dört mim" oyununda sobelendim. Kendisine teşekkür edip cevaplamaya başlıyorum.

Soru-1) Yaşadığım Şehirler:
a)- Sivas (her fırsatta mutlaka gitmeye çalıştığım)
b)- Bursa (5 yıl kaldığım ve kendimi daha mutlu hissettiğim üç yerden biri)
c)- Malatya ( yılda en az bir kere gittiğim, çok sevdiğim insanların olduğu yer)
d)- Istanbul ( Evlendiğimden itibaren)

Soru-2) Tekrar, tekrar izleyebileceğim dört film ya da dizi:

Çok fazla tv izlemeyen,sinemaya da, son yıllarda sevgili çocuklarımdan dolayı sadece çocuk filmlerine gittiğim için bu soruyu biraz düşündüm. ( sabah ilk matinaya gittiğimiz ve o saatlerde pek gelen olmadığı için, oğlumla bir köroğlu, bir ayvaz izlediğimiz çocuk filmlerinin tekrarını pek arzu etmiyorum:) )

Selvi Boylum Al Yazmalım'ı ve Adile Naşit'li, Münir Özkul'lu aile filmlerini samimi duygularından hoşlandığım için denk geldiğinde izlemişimdir. Bir Istanbul Masalı'nın tekrarı olsa, zaman zaman izleyebilirim sanırım.

Soru-3) izlediğim dört tv programı:

a)- Haber programları, açık oturumlar, arena, 32. gün tarzı programlar. Daha çok gazetecilerle, siyasiler arasında geçen pazar sohbetleri.
b)- Ayna. (çeşitli ülkeleri ve kültürleri tanıtan) Maceracı ve son bir kaç haftadır neşeli sunumu iyi geldiği için Şoray Uzun Yolda.
c)- Bilgi yarışmaları, çocukluğumdan beri çok zevkle izlerim.
d)- Oğluşum da çok hoşlandığı için hayvanlar alemine ilişkin belgeselleri izleriz. Ama hepsi, her zaman izlenilmez.

Soru-4) Tatil için gittiğim dört yer:

a)- Her tatilde Sivas-Maraş ve etrafında bulunan gezilip, görülecek yerler.
Onlar haricinde,ayırdığımız zaman diliminde her yıl farklı bir yere gitmeyi tercih ediyoruz.
b)- Edremit ve civarı.
c)- Kemer-Tekirova
d)- Didim, Saroz gibi.

Soru-5) Yaptığım iş:
a)- Öğrencilik, iş sayılırsa!
b)- Son sınıfta bir sivil toplum örgütünün çalışmalarında yer aldım.
c)- Bir dershanede bilgisayar dersleriyle ilgili etüd öğretmenliği.(bu da okulla birlikte)
d)- Bir kuruluşta yöneticilik. Meslekte 17. yıla girdim.(ev hanımlığı da tabii bununla birlikte)

Soru-6) En sevdiğim yiyecek:
a)- Annemin mantısı
b)- Zeytinyağlı yaprak sarması
c)- Peynir çeşitleri ve simit
d)- Krem karamel

Soru-7) Şu an hemen olmak istediğim yer:
a)- Anneciğimin yanında Sivas'ta olmak.
b)- Dostlarımızla birlikte grup olarak Malatya'ya gitmek.
c)- Uludağ'da baharı çok severim. Ailem ve arkadaşlarımızla birlikte Bursa'ya gitmek.
d)- Bu şıkkı burada noktalayayım, gezmekle aramız oldukça iyi olduğu için liste uzayabilir, tercih yapmaya uğraşmayım daha fazla diyorum.

Peki ben kimleri sobeleyeyim:
a)- Serra
b)- Kiraz
c)- Nazlıca
d)- Berrin



































17 yorum:

NuR dedi ki...

Sevgili Semanur,
Canım benim ben seni hiç ihmal edermiyim? Mercimekli çorbana geldim, yeni bloğun Gül-i Rana yı ziyaret ettim... Demek sen beni daha çok görmek istiyorsun, ne mutlu bana:))) Ben de bundan sonra daha çok yazarım, bıktırırsam karışmam, demedi deme:)))
Kardeşin için çok üzüldüm, Allah görünmez kazalardan ve beterinden korusun. Seccade süper güzel olmuş, ellerine sağlık, rengi, modeli herşeyi dört dörtlük:))))
Canım kocaman öptüm, sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

SEVGILI SEMANUR KARDESINE GECMIS OLSUN.sIZler gıbı marıfetlı becerıklı kardeslerı varya ceyız problem degıl Allah sıfa versın. seccade cok guzel elıne saglık.sevgıler

Adsız dedi ki...

Merhaba öncelikle secadeyi yapanın ellerine sağlık çok güzel olmuş rica etsem şema koyabilirmisiniz kızıma yapmak istiyorum.

Serra dedi ki...

Semanur, neyseki sorular kisa bu sefer diyor, en kisa surede cevaplayacagim diye ekliyorum. Kardesinin basina gelen gorunmez kaza, allah daha kotulerinden korusun. Sagol, seccadeyi de eklemissin, aldim ornegini. Optum
Serra

NAZLICA dedi ki...

Semanur; görünmez kaza derler ya, çok geçmiş olsun. Kızgın yağın verdiği zararları bilirim,bir kez sıçrayan yağdan parmağım yandı, hayat durdu zannettim.Felaket birşey.Aman dikkat edelim. Seccade çok emekli ve güzel olmuş, kardeşinin ellerine sağlık ve acil şifalar diliyorum. 4 mim için heyecanlandım bakalım neler çıkacak. Senin yazdıklarını da severek okudum. Öptüm canım sevgiler.

Serpilce dedi ki...

Sevgili Semanur,
Seccade çok güzel olmuş,ellerine sağlık.Kardeşinede geçmiş olsun.4 mim'inide zevkle okudum.
Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin.
Benim cevaplar hazır :)
Sevgiler,

Serra dedi ki...

Semanur, bu seccadeyi kardesin kitaptan filan bakip yamadi galiba. O zaman zor, ben sema olarak olan ufak parcalarla paint'de oynayarak, dondurup birlestirerek, copy -pastelerle butun haline getiriyorum. Bu durumda, eger seccade yakindaysa, once butun, sonra alt sag koseden baslayarak, butun seccadeyi fotografla istersen diyecegim.

akçahan dedi ki...

Seruhan, kardeşim seccadeyi 4-5 yıl kadar oldu sanırım. Senin için kare kare fotoğraflayacağım, inşallah. Canım benim email adresim: smnury@yahoo.com.tr adresini gönderirsen, resimleri postalarım. Şennur evet sizleri hep görmek istiyorum. İnsanın sevmesi için görmesi gerekmezmiş, bloglar bunu anlatmış oldu. Münevver Ablamız, Çok sevgili arkadaşlarım Serra, Şennur,Nazlı, Berrin, Serpil ve Seruhan hepinize kucak dolusu sevgiler...

Serra dedi ki...

Ben fotograflardan kafes sayarak, tahmini bir boyut cikartiyorum, sonra artik biraz kismete kaliyor tam aynisini yapmak. bu yanlis acele saydim ama 145 kafes kadar. sagdan ilk 42 kafeslik kisimda ilk gulu oturtunca ornege, oyle gulu tekaralayarak ortaya kadar gel Seruhan. Sonra 55 kafes kadar daha yapinca bitecek boya gelsin ordugun kisim. Burada orta gobekteki ismi de aklima gelmiyor, mihrab sekli diyeyim , kismin alt ucuna basla. Ikinci fotograftan da orta gobegi calisinca, bayagi biter. Tabi sema olsa cok farkeder de. Bilmiyorum yardimci oldu mu bu anlattiklarim ama. Ben da tarif yetenegi biraz kit galiba. :))

Ben de bir tane gullu seccade ornegi olacak sekilde ornegin ustunde calisiyorum hala. Dedim ya paint de yapiyorum, vakit aliyor biraz Semanur. Bitince eklerim.

Adsız dedi ki...

Merhaba Semanur'cum geçmiş olsun kardeşine.Sobelediğin için tşkler ilk fırsatta yazacağım :)

Pinar dedi ki...

Sevgili Akcahan,
Ben de Tekirova'ya gidiyorum! Ne buyuk sans! Bunu gorunce diger yazacaklarimi unuttum iyi mi? Seccade saklamalik, insan kullanmaya kiyamaz. Gorusmek uzere.

sebboy dedi ki...

çok büyük geçmiş olsun...ellerinize sağlık dantel seccade fikri farklı geldi bana..Çok güzel...

Adsız dedi ki...

SELAM
BLOGUNUZU GEZDİM
ETKİLEYİCİ
BURSAYI ÇOK SEVDİĞİNİZİ OKUDUM
BALIKESİRLİYİM AMA 26 YILDIR MESLEĞİMDEN DOLAYI BURSADAYIM
ÖĞRETMENİM
www.blogcu.com/villya
BENİM BLOGUM
SEVGİLER VE İYİ ÇALIŞMALAR
VİLDAN

Adsız dedi ki...

Sevgili Semanur
Bu seccadenin tam örneğini gönderirmisin.Muhteşem olmuş.Elinize sağlık.Gülce (elisi.goznuru@gmail.com)

Adsız dedi ki...

Hi Fellow! I was just searching blogs,and I found yours! I like it!
If you have a moment, please visit my yahoo anti virus download site.
Good luck!

Adsız dedi ki...

Excellent, love it! paris hilton video exercise fitness center discount meridia Nationwide travel insurance Full head hair loss travel Nissan 260z pictures facial liposuction Vintage games inc slot machine gangbang