07 Şubat, 2006

GERBERA


Bu havlu bayram öncesi kendime ayırdıklarımdan. İsmi bir çiçek çesidi olan gerbera olsun istedim. Türkçe karşılığı var mı bilmiyorum.Yukarda küçük bir mevcut, bilenler varsa öğrenmiş oluruz. Dün, masamın hemen yanındaki pencereden poyrazla savrulan karları izledim. Akşam eve en yakın yüncüye uğrayarak, bir örgü başlayacak malzemeyi temine niyetlendim. Bu soğuk, karlı-rüzgarlı havada çok hoş olacağını düşündüm. Akşam araçtan indiğimde, gözlerime doluşan karlar eşliğinde, önce bir kitapçıya, sonra da gazete bayiine uğrayarak, elimde bir deste gazete ve kitapla en son fırına uğradım. Sıcacık ekmek ve simitler yeni çıkmıştı. Yemek ve çocuklarla ilgilenme faslından sonra biraz kitaba, daha sonra da gazetelere yoğunlaştım. Vakit ilerleyip, gazeteler biterken hatırladım örgü faslını. Fakültedeyken- biraz da arkadaşlara özenip başladığım elişlerini- bir elimde tığ, yanımda açılmış bir kitaba dalıp gidişimi ve en sonunda arkadaşların gel vazgeç bu sevdadan deyişlerini... Her ne kadar ara-sıra istedikçe yapsam da, hayatımı el işinden kazanmak zorunda olmadığım için şükrettim. Zira çok hoşuma gitse, çok takdir etsem de çok sık elişleri yapmak bana göre değil sanırım...

10 yorum:

NuR dedi ki...

Sevgili Semanurcum,
Harikulade, sana kocaman aferim, yıldızlı pekiyi (eee hocam hocam dersen, olacağı buuu) ellerine sağlık canım. Hem çalışıp, hem de bu işlere zaman ayırabilmek, sihirbazlık gibi.Seni kutluyor, kocaman öpüyorum:)))

Serra dedi ki...

En guzelini kendine saklamissin Semanur. :)) Ben de bilemiyorum disaridan nasil gorunuyor ama donem donem elisini ilgi gosterebiliyorum. Su aralar elime birsey degdigi bile yok. Sen bir kere IStanbul sartlarinda iki cocuk buyutuyorsun. Allah eline koluna saglik versin, azicik yaptiklarin bile cok sayilir.

Hülya YILMAZ dedi ki...

Çok güzel olmuş da, insan bu havluya yüzünü silmeye kıyamaz...

nagice dedi ki...

havlu harika..yoğun günün ardından iş yapmak istememen normal doğrusu..ama meditasyonun en iyisi örgü..

life dedi ki...

Havlu çok güzel olmuş.İyi günlerde kullanın:)

Serra dedi ki...

Bekliyorum gonderecegin emaili. Oyle guzel degil filan anlamam gonlu guzel arkadasim.

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık. Çok güzel olmuş. Ben kullanmaya kıyamazdım doğrusu :)

NAZLICA dedi ki...

Sevgili Semanur; Kolay değil senin yaptıkların. Çocuk büyütmek bile başlıbaşına büyük bir uğraşı, üstelik çalışıyorsun. Boşver bişiler eksik olsun.Canın istediğinde ya da boş vaktinde bişiler yapar tatmin edersin elişi zevkini. Havlu çok güzel gerçekten ismine de benzemiş. İyi günlerde kullan canım. Çok öptüm

Adsız dedi ki...

Semanur çokkk zarif ve çokk güzel olmuş.Ellerinize sağlık:)bayıldım:)) bu arada siz üniversitede tığ yapıyormuşunuz bende örgüye bir merak bir merak demekkki biraz stres atma yoluymuş .Bu aralar benden pek bir şey çıkmıyor ne dersiniz tek tük işte (kendim sordum kendim cevap verdim:))yine ilahi ben:))çiçeğe bir bakalım türkçe ne adlandırılıyor mutlaka enteresan bir isim takmışlardır .Hiç şüpheniz olmasın:))) Sevgilerimle Alişi öpüyorum:)))P.S:Serra gibi Bende bekliyorum o zaman:)))))

Adsız dedi ki...

Keep up the good work Scholarship+letters Hide ip bulk email download instant loan military online payday Buick grand national information Discounters maryland mattress Sales tax exemption new automobiles texas Medical malpractice in pennsylvania Pilates mat work pictures silicone+contact+lenses+ciba+vision