01 Şubat, 2006



Tunus işi hırka, 2 yıl önce örülmüştü.

11 yorum:

NuR dedi ki...

Ayyy teyzesi onun tombiş yanaklarını ham diye yer:)))
Kızların korkulu rüyası canavarlarımız bizim...Benim oğluş da o yaşlarda böyle tombiş yanaklıydı. şimdi incecik bir yüzü var. Kırk şekle giriyorlar, ergenlik öncesi de çirkin ördek yavrusu oluyor, sonra yakışıklı bir erkek. Hiperim şekerim seni kocaman öpüyorum, anneciği benim için öp:))))
Sevgili Semanur aramıza girme bu oğluşunla bir yazışma oldu....
Öptüm, sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Canım benim Allah korusun, nazarlardan saklasın seni.
***
Semanur hırka çok hoş olmuş.
Sevgiler,

sebboy dedi ki...

Tunus işini görüyorum sık sık. Kuzenim ortaokulda çanta örmüştü.Ama hiç denemedim. nakışlar da çok güzel.benim merak ettiğim şu; organze kurdelalarla havlu kenarları işlemişsiniz. Bunlar yıkanınca nasıl oluyor. Kurdelalar yıkamaya geliyor mu? Teşekkürler...

Serra dedi ki...

Alicim biraz ani kilo vermis ama olsun simdi iyi olduguna gore kilolar gitmis diyelim. Optum annesi Ali'cigimi.

Adsız dedi ki...

Ali sağlıklı olsunda kilolar gene olur iyi beslensin önemli olan o,hırka çok cici yeşil yeşil bende deneme amaçlı yapmıştım öğrenmek için bir parça ama bir şey örmedim henüz bu tunus işinden .Yapması zevkli oluyor ama...eline sağlık ,kurdele nakışlarınıda çok beğendim bu arada canım maşallah sana 10 parmağında 10 marifet :)

Adsız dedi ki...

merhaba akçahan
ben tunus işinden kendime yelek ördüm ama başlangıç yerleri kıvrılıyor. yani yeleğin alt kısımları. ne yaptıysam kıvrılmaktan kurtaramadım. hafif içe kıvırıp diktim olmadı, oyaladım olmadı, bunun bir püf noktası var mı?

akçahan dedi ki...

Şennur Teyzesi araya girme demişti ama ben yine de teşekkür ederim Ali adına, Sizlere. Evdeki bağlantıda problem var, henüz göremedi kendileri.Şebboy, ipek kurdele daha dayanıklı, organizeyi yıkamadım ben ama hassasta yıkayacağım bakalım.Kenarlarının kıvrılmaması için normal tığla bir kaç sıra gidebilirsiniz. Sevgilerle..

Adsız dedi ki...

Gecikmeli olarak Alişi öpüyorum:)))Vallahi Semanur büyüyünce çok yürekler yakacak gibi:))) Ne dersin:)))Bu arada nazarlığınıda tak:)))Hırkada super olmuş .Tunus işide bir harika :)))

Adsız dedi ki...

tatlı Alısı benım ıcınde op annesı .bende tunus ısınden bır atkı basladım yarım duruyor ..ormesı cok zevklı.elıne saglık sevgıler

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! » »

Adsız dedi ki...

Best regards from NY! » » »