14 Ağustos, 2007

Sivas Yemeklerinden-2

Posted by Picasa

3 yorum:

Admin dedi ki...

Bunlarin hepside harika yemekler, tabii ki daha once yemis olanlar bilir, dur simdi yukaridaki resimlerede bir seyler yazmam lazim. Askolsun Semanur ben nereden bulucam simdi tursu kavurmasini Allahin bu kadar uzak memleketinde.

Adsız dedi ki...

Merak etme Hatice Abla burda da yok onlardan. Hele de bu mevsimde Sivas'ta da olmaz ki turşu kavurması. Kışın Seninle gidelim Sivas'a yiyelim. Ben i.ine kavurma konularak yapılanı severim. Patatesi de Akdağ olmalı şöyle erimeli içinde. Sabun artığı gibi sert ve tatsız patatesleri hiç sevmedim ben. Ha unutmadan cumhuriyet üniversitesi kampüsü civarında akamisyen bir hanım diye hatırlıyorum turşu v.s. üretip, dışarıya pazarlıyormuş. Belki bir markette çıkar karşına kimbilir ki? Sevgiyle.

Admin dedi ki...

Canim insallah bir gun gider yeriz.
Buradaki marketlere gidince bakarim, tesekkurler bilgiler icin. Sevgiler