05 Eylül, 2007

Sünnet Gölü ve Göynük'ten..

Sünnet Gölü.. Son derece huzur verici bir manzara.. Hemen yanıbaşında, uzun süreli ziyaretlerde kalınabilecek bir tesis mevcut. Biz burayı tercih etmiş olsaydık, Minik Kuşumuz ata binmenin yanında otelin havuzunda yüzebileceği için, bir eli yağda, diğeri bal da olurdu sanırım. Ama konağı, özellikle de dolap içindeki banyo çok ilgisini çekti beyzademizin.
Göynük... Biz ailece daha çok beğendik Mudurnu'dan. Tam bir tarih kenti.. Diğer görüntüler ve Paşazade Lokantası'ndan yöresel yemekler bir sonraki posta kalsın..
Posted by Picasa

7 yorum:

serinmavi dedi ki...

Çok güzel bir gezi olmuş...fotoğraflar anlatıyor herşeyi...Bazen böyle kaçamaklar yapmak gerekiyor ....Selam ve sevgiler....

akçahan dedi ki...

Evet Sevgili Serinmavi özellikle de yazın daha bir farklı mekanlar isteği oluyor insanda. Boşuna söylenmemiş tebdili mekanda ferahlık vardır diye. Bil mukabele selam ve sevgi ile...

Admin dedi ki...

Semanurcum
ben aslinda merak ediyorum bu konaklarda konaklamanin maliyetini, herhalde intenetten ulasilir buralara, yazarsan sevinirim canim. Sevgiler...

sevdamavisi dedi ki...

ben de çok merak ediyorum bu gölü ilk fırsatta görmek istiyorum. güzel bilgiler için teşekkürler

akçahan dedi ki...

Hatice Abla hafta sonu 45 YTL. Mevsimine göre indirim yapabiliyorlar sanırım. Kahvaltı dahil kişi başı fiyat bu. Mudurnu konaklari, Göynük Konakları yazarsanız ulaşılabiliyor. Keyvanlar Konağı, Yarışkaşı, Hacı Abdullahlar Konağı olarak da erişilebilir. Göynük tam bir konak kenti. Caferler, Hacı Ali Paşalar aklımda kalanlar. Konaklarda yemek de var. Biz Abant'a geçtiğimiz için bahçede kahvaltı yaptık, çok güzel ve zengin bir kahvaltı veriliyor.

akçahan dedi ki...

İnşallah gidersin en yakın zamanda, Sevgili Sevdamavisi..

Admin dedi ki...

Canim cok tesekkur ederim verdigin bilgiye. Keyvanlar olarak arama yaptim, fiatlara ulasamadim. Tr'ye ilk geldigimde sira bu yorelere ziyaret olacak gibi gorunuyor.Fiatlar da makulmus. Guzel bir hafta dilerim. Sevgilerimle...