23 Ocak, 2008

Kartepe'den..




Hafta sonu İzmit Kartepe'den. Diğer görüntüler ve yazı daha sonra paylaşmak üzere..




Bir hafta kadar evdeyim. Fotoğraflar işyerindeki bilgisayarımda. Getirtebilirsem paylaşacağım, yoksa da haftaya. Şu an Istanbul'a lapa lapa kar yağıyor, bizim başbakan ve de her daim komutan adayı oğluşumuz pencereden yerlerin kar tutmasını bekliyor heyecanla. Sivas'tan gelen kuzueni uyuyor. Uyanıpta karı görünce dün Kuzuluk'ta olduğu gibi feryat eder eminim. Bıkmış çocukcağız Sivas'ta benim bile hiç yaşamadığım Sibirya soğuklarından, buzdan, kardan. Babasının arabası donup, arızalanmış. Kuzuluk'a benim bu aralar pek te iyi olmama rağmen, Oğluş sevdiği için iştahı açılır diye gittik. Kuzenimiz pek tombik, O'na az ye denirken biz, aman oğlum birazcık ye çabalarındayız. Bizim ki kar duasında, tombik kuzen sıcaklık derdinde. Eh boşuna mı denir her kulun bir derdi var, değirmencinin ki de su diye......


Kuzenimiz ve abisinin yaz günlerinden bir görüntü.Turunculu olan kuzenimiz. Yanında ki başbakanımız. O vakitler kilolar birbirine yakın :))





12 yorum:

ev perisi;) dedi ki...

Karetepe'ye selam olsun;)

laleninbahcesi dedi ki...

kar geliyormuş yarın İstanbula bakalım gelecek mi. Bir kaç saatlik mesafede Kartepe ama henüz fırsat bulup da göremedik. Bir de kar yağarken annem hep sevincimizi kursağımıza dizerdi, Allah yakacağı olmayana , evi olmayana acısın dedirtirdi. Hla sesi kulaklarım da o yüzden kar yağarken sevinince vicdan azabı da duyuyorum bir yandan. Sevgiler bıraktım size

Serra dedi ki...

Oo biz de Kanada'da buzullarin etkisiyle bir kar bir soguk diyorduk ama Kartepe'nin kar durumu bile bizden iyi gorunuyor. Daha bu sene bir dogru durust kayak yapamadik burada.
Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Orada olmak vardı şimdi...))

Sevgilerle canım..

Admin dedi ki...

BEKLIYORUZ EFENDIM, YURDUMUN KARLITEPELERININ GUZEL RESIMLERINI VE ZEVKLE OKUNACAK ANLATIMINIZI :))
SEVGILER...

Aymen dedi ki...

biz daha kar a dokunamadık malesef:)

NAZLICA dedi ki...

Sevgili Semanur, kar tatil için iyi de, sürekli olursa çekilmez, yiğenin haklı canım. Pek tatlı görünüyorlar yazlık kıyafetleriyle. Sevgiyle canım.

Admin dedi ki...

TORONTO BEMBEYAZDI GUNLERDIR, SON YAGAN YAGMURLAR SILDI SUPURDU ORTALIGI, BENDE SENIN OGLUS GIBI BAYILIRDIM KAR YAGSIN DIYE, SIMDI GORMEK ISTEMIYORUM KUZENIN GIBI.
SEVGILER, SELAMLAR SEMANURCUM SANA VE AILENE...

Adsız dedi ki...

Benim kızım da bekledi kar yağsın diye. Kar yağmayınca biraz üzüldü. Siz yine kar görmüşsünüz Semanur cum. Ben de mi kızımı kartepeye götürsem :)
Kucak dolusu sevgiler,

www.berrince.com

Adsız dedi ki...

Bizim samsuna daha bir kere kar yağdı,o da az,yani bişey anlamadık.bugünlerde ise sanki ilk bahar havası var,güneşli çok güzel bir gün.

Adsız dedi ki...

bende bu aralar çok sıkıldım bu hafta onuda bizmi kaçsak kartepeye ne yapsak

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

E Adana'dan gelse sevinirdi yavrucak kar gördüm diye. Ne etsin zaten kardan kıyametten bıkmışlar artık. Pek de sevimliler maşallah kuzucuklar. Yazlıklarla görmeyi özlemişiz çocukları.:)
Sevgiler...